شرایط استفاده از ضمانت کالا


  1. در حفظ و نگهداری کارت ضمانت کالا پاسارگاد سرویس هولوگرام دار کوشا باشید. کارت المثنی تحت هیچ شرایطی صادر نخواهد شد. جهت استفاده از خدمات گارانتی ، ارائه برگه ی ضمانت نامه ضروری است.
  2. دوره ضمانت یخچال و فریزر شامل لوازم برقی و مکانیکی کالا خواهد بود. برای لوازم برقی ۱۲ ماه و برای کمپرسور ۶۰ ماه.
  3. کلیه دستگاه ها دارای ۱۲۳ ماه خدمات پس از فروش می باشند.
  4. کالای فروخته شده به جز در موارد خاص و با نظر کارشناسان شرکت تحت هیچ شرایطی تعویض نمی گردد. به دلیل محدودیت های وارداتی و شرایط اجتناب ناپذیر ممکن است زمان تعویض قطعات و تعمیر دستگاه طولانی شود.
  5. پنل در هیچ دستگاهی شامل خدمات ضمانت نمی باشد.
  6. گارانتی برای لوازم صوتی و تصویری ۱۸ ماه می باشد.
  7. خریداران کالا در شهرستان ها باید هنگام خرید از وجود سرویس های مجاز نصب و تعمیر در شهر خود آگاهی داشته باشند، در غیر این صورت کالا شامل هزینه ایاب و ذهاب خواهد شد.
  8. فیلتر آب، فیلتر هوا، بدنه و لوازم تزیینی شامل ضمانت نمی باشند.
  9. پس از تحویل یا نصب و راه اندازی کالا شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کسری و شکستگی کالا ندارد. لطفا در موقع خرید یا نصب کالا در این خصوص توجه لازم را بفرمایید.
  10. صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، آتش سوزی و استفاده غلط و یا عمل نکردن به دستورالعمل ها به عهده ی خریدار کالا می باشد.
  11. هنگام نصب کالا لوازم اتصال از قبیل لوله مسی، لوله پلاستیکی، شیرآلات اتصال به عهده خریدار می باشند.
  12. هر گونه خط خوردگی بر روی ضمانت نامه پاسارگاد سرویس آن را باطل می نماید.
  13. ضمانت نامه پاسارگاد سرویس همانند قرارداد بین خریدار و مرکز سرویس بوده و پس از امضاء خریدار و نصب تکنسین شرکت ، معتبر می باشد.

 

در شرایط ذیل ضمانت نامه معتبر نمی باشد

  1. صدمات ناشی از عدم وجود سیستم برق گیر ( ارت در سیم کشی ساختما ) نوسانات برق، شوک ها و قطع و وصل شدن قطعات به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی باشد.
  2. آسیب های وارده به دستگاه بر اثر شستشو با آب و خرابی ها، خراشیدگی و تغییر رنگ سطوح و اجزای داخلی و خارجی به دلیل استفاده از مواد شوینده، جلا دهنده، تمیز کننده و براق کننده ها به هیچ عنوان شامل ضمانت نمی شود.
  3. نصب، راه اندازی و هرگونه تغییرات توسط مشتری یا افرادی خارج از متخصصین رسمی، شرکت دستگاه را از پوشش ضمانت خارج خواهد کرد، خدمات رایگان ضمانت نامه پاسارگاد سرویس منحصرا در نمایندگی های مجاز در ایران ارائه می گردد.
  4. ارائه ضمانت در زمان نصب و تعمیرات الزامیست، در غیر اینصورت وجه تعمیرات و لوازم یدکی نقدا دریافت می گردد.

 

 

 

پاسخ گوی سوالات شما هستیم

تلفن پشتیبانی

021-38904

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌های شما هستیم.