شرایط گارانتی تلویزیون

شرایط گارانتی تلویزیون

شرایط گارانتی تلویزیون

شرایط گارانتی تلویزیون چیست؟ گارانتی تنها در صورتی معتبر است که در صورت نیاز به خدمات گارانتی، کارت گارانتی به طور کامل و مناسب تکمیل شده

و همراه با فاکتور اصلی یا فیش فروش یا تأیید ارائه شده باشد،

و شماره سریال روی محصول مخدوش نشده باشد.

تعهدات سامسونگ محدود به تعمیر یا به تشخیص خود ، تعویض محصول یا قطعه معیوب است.

تعمیرات گارانتی باید توسط نمایندگی های مجاز سامسونگ یا مراکز خدمات مجاز انجام شود.

برای تعمیراتی که توسط نمایندگی های غیر سامسونگ انجام می شود، بازپرداخت مجدد انجام نمی شود

و هرگونه تعمیر و آسیب به محصولات ناشی از اینگونه تعمیرات شامل این ضمانت نمی شود.

این محصول از نظر مواد و کارایی معیوب نیست،

زیرا به منظور مطابقت با استانداردهای فنی یا ایمنی ملی یا محلی در هر کشوری غیر از کشوری که محصول در ابتدا برای آن طراحی و تولید شده است، نیاز به سازگاری دارد.

به این جور محصولات ضمانت شامل نمی شود،

و هیچ گونه بازپرداخت مجدد برای چنین سازگاری و یا هرگونه صدمه ای که ممکن است به دنبال داشته باشد انجام نمی شود.

این ضمانت هیچ یک از موارد زیر را شامل نمی شود:

  • بررسی های دوره ای، نگهداری و تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل سایش و پارگی معمولی.
  • هزینه مربوط به حمل ، حذف یا نصب محصول.
  • سوء استفاده، از جمله عدم استفاده از این محصول برای اهداف معمولی یا نصب نادرست.
  • استفاده از این محصول در یک محیط تجاری/ تجاری، که شامل موارد زیر است، اما محدود به آن نمی شود:
  • هرگونه استفاده برای سود یا سود مالی، نمایش عمومی یا رویدادهایی مانند باشگاه ها، کافه ها و رستوران ها از جمله آماری یا گرافیکی مستمر نمایش یا هرگونه استفاده تجاری از نمایش طولانی مدت
  • صدمات ناشی از صاعقه، آب، آتش، اغتشاشات عمومی، ولتاژ نادرست شبکه، تهویه نامناسب یا هر علت دیگری خارج از کنترل سامسونگ.
  • ریختن غذا یا مایع یا استفاده از هرگونه مواد خطرناک دیگر که ممکن است بر محصول تأثیر بگذارد.
  • عملکرد به دلیل تفاوت در روش پخش بین کشورها.
  • این ضمانت نامه برای هر شخصی که به طور قانونی مالکیت محصول را در دوره گارانتی به دست آورده است معتبر است

حقوق مصرف کنندگان

حقوق قانونی مصرف کنندگان در هرگونه قوانین ملی قابل اجرا چه در برابر خرده فروش ناشی از قرارداد خرید و چه در غیر این صورت تحت تأثیر این ضمانت نامه قرار نمی گیرد.

مگر اینکه قوانین ملی بر خلاف آن وجود داشته باشد،

حقوق تحت این ضمانت نامه تنها حقوق مصرف کنندگان است

و سامسونگ، شرکت های تابعه و توزیع کنندگان آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال

از دست دادن غیر مستقیم یا متعاقب آن یا صدمه به رسانه های دیسک، حافظه قابل جابجایی یا سایر موارد مرتبط ندارند.

برخی از محصولات ممکن است با این دستورالعمل ها متفاوت باشد.

با تشکر، پاسارگاد سرویس

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاسخ گوی سوالات شما هستیم

تلفن پشتیبانی

021-38904

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌های شما هستیم.