گارانتی تلویزیون
گارانتی تلویزیون چیست؟ خواندن گارانتی تلویزیون می تواند مانند تلاش برای خواندن یک توافق نامه پیچیده قانونی باشد و از بسیاری جهات چنین است.
زبان گارانتی برای محافظت از شرکت و نه مصرف کننده نوشته شده است،
اما اکثر شرکت ها سعی می کنند خدمات خوبی به مشتری ارائه دهند و در طول مدت ضمانت با شما کار می کنند.
چه ضمانت نامه تلویزیون LCD را داشته باشید و چه ضمانت تلویزیون پلاسما، درک این موضوع بسیار مهم است.
یک واقعیت هزینه زیادی است که مربوط به تعمیرات تلویزیون است و ضمانت آن زیاد نیست.
هزینه های انتقال تلویزیون به یک مرکز خدمات و خرید قطعات جدید برای تلویزیونی که از گارانتی خارج است، می تواند بسیار زیاد باشد،
به این دلیل که معمولاً فقط یک مرکز خدمات پس از فروش در هر منطقه وجود دارد و هیچ محدودیتی در سرویس آن وجود ندارد.
چه چیزی تحت ضمانت تلویزیونی تحت پوشش قرار می گیرد؟
بیشتر گارانتی ها قطعات و خدمات را پوشش می دهند.
این خدمات فقط نقایص تولید را پوشش می دهند.
چه چیزی تحت ضمانت تلویزیون پوشش داده نمی شود؟
ضمانت نامه ها خسارات ناشی از سواستفاده، بلایای طبیعی یا حوادث را پوشش نمی دهد.
به همین دلایل ممکن است بهترین کار این باشد که از یک فروشگاه محافظتی یا ضمانت نامه دار خریداری شده خریداری کنید.
اکثرا برای تلویزیون های پلاسما، ضمانت ها سوختن را پوشش نمی دهند.
آیا باید ضمانت تمدید تلویزیون را در نظر بگیرم؟
“مشتری معمولاً بهترین قیمت را برای ضمانت های تلویزیونی طولانی از فروشندگان گارانتی شخص ثالث پیدا می کند”
یک نکته مهم در اینجا این است که مصرف کننده مجبور نیست گارانتی طولانی را از فروشگاه یا نمایندگی ای که تلویزیون را از آنجا خریداری می کند خریداری کند.
تمام فروشگاه ها و فروشندگان از همان نوع ارائه دهنده ضمانت نامه طولانی استفاده می کنند.
بنابراین، مشتری معمولاً بهترین قیمت را برای ضمانت های تلویزیونی از فروشندگان گارانتی شخص ثالث پیدا می کند.
برای محصولاتی که در آن ارائه می شود، باید ضمانت طولانی مدت تلویزیون در نظر گرفته شود.
با تشکر، پاسارگاد سرویس
سلام عالی هستین✨?
ممنون از خدمات و زحمات شما