نکات عیب یابی خرابی های رایج تلویزیون

نکات عیب یابی خرابی های رایج تلویزیون

نکات عیب یابی خرابی های رایج تلویزیون چیست؟ تلویزیون های امروزی دستگاه های بسیار پیشرفته ای هستند

و اکثر آنها دارای مجموعه ای شگفت انگیز از زنگ ها و سوت ها هستند.

تلاش برای انتخاب یکی از این محدوده باورنکردنی کار آسانی نیست.

بسیاری از ما در نهایت مدلی را خریداری می کنیم که بهترین قیمت را دارد.

پس از گذاشتن مبلغ قابل توجهی برای خرید، انتظار نداریم که اشتباهی رخ دهد.

و با این حال، بسیاری از ما به سختی راههای خرابی تلویزیون ها را آموخته ایم.

راه حل این کابوس گرفتن بیمه تلویزیونی است که هزینه تعمیرات را هنگامی که تلویزیون شما از گارانتی شرکت گذشته است، تامین می کند.

اما در ابتدا، دانستن اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات رایج تلویزیون که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند و راههای ساده ای برای رفع آنها مفید است.

خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش

شایع ترین علت خطوط عمودی یا افقی روی صفحه تلویزیون شما، شل بودن سیم در جایی است که منجر به سیگنال بد شده است.

بررسی کنید که همه سیم ها به طور ایمن وصل شده اند.

اگر مشکلی در سیم ها وجود ندارد، ممکن است یکی از کانال های تلویزیون به درستی کار نکند یا پیکسل ها از بین رفته باشند.

اگر پیکسل ها مرده باشند، فقط یک صفحه سیاه خواهید دید و هیچ نوع نور سوسو زدن را پیدا نخواهید کرد.

یکی دیگر از دلایل رایج این است که تلویزیون بیش از حد گرم شده است.

آن را کاملاً خاموش کنید و بعد از مدتی دوباره امتحان کنید.

اگر خطوط هنوز وجود دارد، باید با یک تکنسین تماس بگیرید.

تلویزیون را روشن میکنید اما صدایی ندارید

اگر صدایی از تلویزیون دریافت نمی کنید، این احتمال وجود دارد که مشکل بزرگتری باشد.

اما هنوز نگران نباشید زیرا این نیز می تواند یک تنظیم ساده باشد که باید تغییر کند.

از طریق تنظیمات صوتی موجود در منو حرکت کنید و ببینید آیا چیزی بی جا به نظر می رسد.

به عنوان مثال، آیا سیستم صوتی صحیح برای صدا انتخاب شده است؟

اگر سیستم بلندگوی خارجی را وصل کرده اید، سیم ها را بررسی کنید

تا مطمئن شوید هیچ چیز شل نشده است.

اگر همه چیز سر جایش است، باید کل سیستم را بررسی کنید

زیرا ممکن است در جعبه صدا در تلویزیون مشکلی ایجاد شود.

برای تعمیر تلویزیون و یا نصب تلویزیون با فروشگاه های گارانتی لوازم خانگی و تعمیرات تماس بگیرید.

با تشکر، پاسارگاد سرویس

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاسخ گوی سوالات شما هستیم

تلفن پشتیبانی

021-38904

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌های شما هستیم.