از خدمات گارانتی تلویزیون چه چیزهایی را باید بدانیم؟

از خدمات گارانتی تلویزیون چه چیزهایی را باید بدانیم؟

از خدمات گارانتی تلویزیون چه چیزهایی را باید بدانیم؟

از خدمات گارانتی تلویزیون چه چیزهایی را باید بدانیم؟ حتی اگر محصول خود را ثبت کرده باشید، همچنان به اطلاعات زیر با هرگونه ضمانت نیاز خواهید داشت:

اثبات خرید

اثبات خرید که تاریخ خرید را نشان می دهد (رسید یا قبض فروش) مدل و شماره سریال تلویزیون شرح نام، آدرس و شماره تلفن شما در آن باید باشد.

حفظ بسته بندی اصلی

همچنین اگر تلویزیون خود را نصب کرده اید، باید خود آن را پایین بیاورید.

هیچ یک از شرکت ها تلویزیون را از ماشین حمل پیاده نمی کنند.

اکثر تکنسین هایی که سرویس خانه را انجام می دهند نیز رسید شما را تأیید می کنند، بنابراین باید آن را برای آنها تهیه کنید.

اگر محصول را حمل می کنید، بسته بندی اصلی یا چیزی را که از همان محافظت برخوردار است حمل کنید.

در حقیقت ممکن است حفظ بسته بندی اصلی تا پایان دوره ضمانت مفید باشد.

اطلاعات گارانتی توسط مارک

در زیر اطلاعات مربوط به گارانتی شرکت های مختلف آورده شده است.

چه به دنبال گارانتی تلویزیون سونی باشید و چه گارانتی تلویزیون مارک های دیگر، اطلاعات مفیدی را در زیر خواهید یافت.

اطلاعات گارانتی تلویزیون پلاسما و LCD پاناسونیک

ضمانت عمومی 12 ماه در تلویزیون های LCD را شامل می شود.

پاناسونیک به عنوان بخشی از خدمات پشتیبانی تلویزیون های پلاسما و تلویزیون های LCD خود، خدمات دربان را ارائه می دهد.

تا زمانی که نزدیک به یک مرکز خدمات باشید، خدمات در منزل ارائه می دهند.

برای خدمات پس از فروش با پاسارگاد سرویس همراه باشید.

برای واجد شرایط بودن برای پوشش گارانتی، لازم است تلویزیون را از نمایندگی مجاز خریداری کنید.

ضمانت نامه شامل قطعات و کار به مدت یک سال از تاریخ خرید می باشد.

هنگامی که با شماره خدمات تماس می گیرید، ما پرونده ای را ایجاد می کنیم و اطلاعات لازم را به شما می دهیم.

با تشکر، پاسارگاد

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاسخ گوی سوالات شما هستیم

تلفن پشتیبانی

021-38904

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌های شما هستیم.