گارانتی لوازم خانگی چیست؟
گارانتی لوازم خانگی چیست؟ بیمه یا گارانتی لوازم خانگی هزینه های تعمیر لوازم خانگی شما را پوشش می دهد.
این نوع بیمه معمولاً پس از اتمام ضمانت شرکت سازنده خریداری می شود.
اگر یخچال شما – به عنوان مثال – خراب شود، پوشش یا بیمه دستگاه می تواند هزینه تعمیر یا تعویض آن را پرداخت کند.
ضمانت نامه تولید کننده معمولاً فقط یک یا دو سال طول می کشد.
اما بیمه لوازم خانگی مستقل می تواند اقلام شما را برای مدت زمان طولانی تری تحت پوشش قرار دهد.
بیمه لوازم خانگی کمی شبیه ضمانت نامه تمدید شده است، اما معمولاً ارزان تر است
و برای موارد بیشتر شما را تحت پوشش قرار می دهد.
برای چه وسایلی می توانید بیمه لوازم خانگی دریافت کنید؟
بیمه لوازم خانگی می تواند مواردی مانند موارد زیر را پوشش دهد:
- یخچال
- فریزر
- فر
- اجاق گاز
- ماشین ظرفشویی
- ماشین لباسشویی
- خشک کن
- مایکروویو
- تلویزیون
- کنسول های بازی
برای موارد کوچکتر، می توانید به بیمه گجت بپردازید.
این برای مواردی مانند رایانه لوحی، تلفن همراه یا لپ تاپ خوب است.
آیا من به بیمه لوازم خانگی نیاز دارم؟
لوازم برقی شما احتمالاً در زمره گران ترین و پرکاربردترین وسایل خانه شما قرار می گیرند.
آنها اغلب چیزهایی هستند که بدون آنها نمی توانید زندگی کنید.
اگر دستگاه شما از ضمانت تولیدکننده خود متوقف شود، پوشش دستگاه مفید است.
و مخصوصاً اگر لوازم جانبی آن خیلی گران باشد و جایگزین کردن آن بسیار مفید است.
به عنوان مثال، اگر یخچال شما کار نمی کند، آیا می توانید جایگزین کنید؟
هنگام خرید دستگاه ، احتمالاً فقط یک سال گارانتی دریافت می کنید
اگر خوش شانس باشید شاید دو سال.
شما می توانید ضمانت خود را تمدید کنید، اما این اغلب یک روش گران قیمت برای انجام کارها است.
با بیمه لوازم خانگی، لوازم خانگی شما می توانند برای مدت زمان طولانی تری محافظت شوند، با هزینه کمتری.
بیمه لوازم خانگی معمولاً به شما پوشش بیشتری می دهد که می توانید از ضمانت تولید کننده یا بیمه خانه دریافت کنید.
ضمانت یک تولید کننده تمایل به پوشش گسل های مکانیکی دارد.
بیمه یا گارانتی لوازم خانگی معمولاً خسارات تصادفی را پوشش می دهد.
با بیمه لوازم خانگی، طیف وسیعی از موارد احتمالی را تحت پوشش قرار خواهید داد.
با تشکر، پاسارگاد سرویس
دیدگاه کاربران