عوامل موثر در ضمانت کالا

عوامل موثر در ضمانت کالا

عوامل موثر در ضمانت کالا و شرایط لازم آن چیست؟ موارد و نکاتی در این باره وجود دارد

برای مثال، کالای فروخته شده به جز در موارد خاص و با نظر کارشناسان شرکت تحت هیچ شرایطی تعویض نمی گردد.

به دلیل محدودیت های وارداتی و شرایط اجتناب ناپذیر ممکن است زمان تعویض قطعات و تعمیر دستگاه طولانی شود.

پنل در هیچ دستگاهی شامل خدمات ضمانت نمی باشد.

گارانتی برای لوازم صوتی و تصویری ۱۸ ماه می باشد.

خریداران کالا در شهرستان ها باید هنگام خرید از وجود سرویس های مجاز نصب و تعمیر در شهر خود آگاهی داشته باشند، در غیر این صورت کالا شامل هزینه ایاب و ذهاب خواهد شد.

فیلتر آب، فیلتر هوا، بدنه و لوازم تزیینی شامل ضمانت نمی باشند.

پس از تحویل یا نصب و راه اندازی کالا شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کسری و شکستگی کالا ندارد. لطفا در موقع خرید یا نصب کالا در این خصوص توجه لازم را بفرمایید.

صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، آتش سوزی و استفاده غلط و یا عمل نکردن به دستورالعمل ها به عهده ی خریدار کالا می باشد.

هنگام نصب کالا لوازم اتصال از قبیل لوله مسی، لوله پلاستیکی، شیرآلات اتصال به عهده خریدار می باشند.

هر گونه خط خوردگی بر روی ضمانت نامه پاسارگاد سرویس آن را باطل می نماید.

ضمانت نامه پاسارگاد سرویس همانند قرارداد بین خریدار و مرکز سرویس بوده و پس از امضاء خریدار و نصب تکنسین شرکت ، معتبر می باشد

برای چه وسایلی می توانید بیمه لوازم خانگی دریافت کنید؟

بیمه لوازم خانگی می تواند مواردی مانند موارد زیر را پوشش دهد:

  • یخچال
  • فریزر
  • فر
  • اجاق گاز
  • ماشین ظرفشویی
  • ماشین لباسشویی
  • خشک کن
  • مایکروویو
  • تلویزیون
  • کنسول های بازی

برای موارد کوچکتر، می توانید به بیمه گجت بپردازید.

آیا گارانتی لوازم خانگی ارزش هزینه دارد؟

بررسی کنید که هزینه تعویض دستگاه شما چقدر است.

اگر کمتر از هزینه بیمه لوازم خانگی باشد، می توانید پول خود را هدر دهید.

بیمه منزل به طور کلی ارزش آن را دارد که گارانتی دستگاه منقضی شود.

بیمه لوازم خانگی می تواند برای تأمین پوشش وارد عمل شود.

اما توجه داشته باشید که با بیشتر کالاهای سفید، شرکت های بیمه فقط تا سن خاصی لوازم خانگی را ارائه می دهند.

اگر کالای شما قابل تعمیر نباشد، بیشتر بیمه نامه های لوازم خانگی شامل پوشش تعویض می شوند.

اگر دستگاه شما تضمین سازنده نباشد، این می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

با تشکر، پاسارگاد سرویس

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاسخ گوی سوالات شما هستیم

تلفن پشتیبانی

021-38904

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌های شما هستیم.